OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
 

travian

natari
natari...
audio zdravim




Do sekcie "Úvod" sa hodí napísať niečo o tom aká bola cesta aby sme vôbec mohli ísť stavať div a zároveň ako sa nám podarilo postaviť ho na level 100. Bude to z môjho pohladu respektíve z pohladu zZz, ale veľa vecí sa týkalo aj našich spojencov. Zároveň chcem upozorniť že ak ste na tejto stránke prvý krát tak rovno prekliknite na útoky alebo screeny z divu, lebo toto je len intro/omáčka

Na v poradí druhý skx sme sa dohodli ísť drvivá vačšina z prvého speedu kedže tá partia čo sme sa tam zišli bola fantastická a zároveň sme mali jeden skromný ciel a to postaviť div :)

Po určitom etablovaní sa na SV sme si potvrdili staronové spojenectvá s Myth, oOo a po vytvorení dcéry aj s qQq (prvú dcéru yYy sme zrušili). Po asi mesiaci nastal prvý otras - oddelilo sa niekoľko hráčov okolo Isusa a Sconiga. Nejdem sa vŕtať v tom prečo sa tak stalo, tí čo boli účastníci si na to urobili svoj názor. Každopádne s odstupom času to hodnotím pozitívne a prečistil sa tým vzduch v ally a od toho momentu sme nemali jediný spor či konflikt, všetko klapalo bezproblémovo až do konca. Zároveň sa k nám pridali 4 noví hráči ktorí výborne zapadli a beriem ich ako neoddelitelnú súčasť zZz. Vznik NO pre nás znamenal najprv veľkú neznámu lebo sme nevedeli ako sa k nim máme stavať, mali od nás ponuky na určitú formu DoN alebo spojenectvo nech máme kľud, ale zvolili si cestu spojenectiev s inými ally a tak začalo byť na SV čoraz dusnejšie. Ani jeden krát sme na seba nezaútočili, šli sme si len po dcérach a robili si naprieky... Až jedného dňa joudelin z NO skatoval účet v Myth a ešte v ten večer som dostal v zZz jednoznačne kladnú odpoveď na mass o vojnovom konflikte. Konflikt bol prekvapivo krátky, úspešný a efektívny. Z NO zostali trosky a prestali byť významným súperom až na pár jedincov. Postupne sme sa mohli začať pozerať viacej reálne smerom k divu a čiastočne sme si rozdelili úlohy. Stavali sa armády na natarov, artefakty a stavalo sa aj veľa kata armád a to nie len v zZz, veľa ich rástlo aj v Myth a nemôžem opomenúť aj ostatných spojencov. Tých sme si vyberali podľa klúča "malá ally, dobrá spolupráca a dostatočné skúsenosti". Hneď na začiatku každého nového spojenectva sme si ujasnili systém práce, naše požiadavky a to čo môžme tej ktorej ally ponúknuť. Myslím si že s nami boli naši spojenci celý čas spokojní a maximálne sme sa im snažili pomáhať, bolo to ale samozrejme obojstranné. Presnú chronológiu príchodu spojencov si nepamätám, ale vyberali sme citlivo a mali sme záujem o spojencov z iných sektorov a lokalít kvôli dodávkam žita v noci do DS a zároveň kvôli plánovanej agresívnej hre v každom sektore a tlaku na našich súperov s divom.

Ako sa blížil príchod natarov tak sa diali zmeny týkajúce sa spoločenstiev a začali sa vytvárať 3 veľké zoskupenia aliancií. Začalo to odchodom ANUBISu ako spojenca -A- ktorí sa potom pridali ku Kakauku a Lamám, neskôr ich doplnil PAK a KATANA. Druhé spoločenstvo sa utvorilo spojením -A-, Lions a GYS a tretím mamutím spoločenstvom bolo Kamelot, Bobevian a Angels. Oproti nim sme boli počtom výrazne menší, ale boli sme si vedomí svojej sily - hlavne schopných kata armád a infraštruktúry. S veľa otáznikmi sme čakali ako sa rozdelia natárky a dúfali sme že napriek veľkým spoločenstvám si aj tak pojde každá ally stavať svoj div a ak sa to nepodarí tak si začnú viacej pomáhať navzájom. Tak sa naštastie aj stalo a väčšina z horeuvedených ally si začala stavať svoj div. Ešte jednu vec musím spomenúť ktorá výrazne zamiešala kartami pri ďalšej stavbe DS - rozbitie sa -A- na dive elteeho. Keď sme videli logy čo za jatky sa tam diali tak sme sa nesmierne tešili lebo padali doprovody jednej "Áčkarsej" kata army za druhou. Skvelé!

Ako som už spomenul každá väčšia ally šla svoj vlastný div a ich spojenetvá boli viacmenej len alibistické DoNky a prípadne sharovanie artefaktu v budúcnosti. Neváhali sme a hneď prvý deň sme vyrazili s kobercovým náletom na každý div ktorý sa staval a išli sme na to jednoduchým vzorcom začínajúcim od najmenšej army. Tieto armády narobili prvý deň také škody ako by neurobili už nikdy potom a každá ally dostala do vienka skatovanú hlavnú budovu z 20 na 0 a niekto ako bonus aj sýpku čím sme sledovali možnú menšiu genocídu počas nočných dodávok obilia. Náš div ale tiež utrpel škody po sconigovom útoku (vedeli sme že zvyšok NO sa do nás pustí hneď ako to bude možné a preto sme do divu narvali už hneď na začiatku väčšinu def všetkých našich spojencov). Naštastie mieril 2krát a druhý krát išiel zrejme na veľkú sýpku ktorú sme ale nemali a tak rafil hlinenú baňu :PSo stratami sme boli mierne pred ostatnými, ale vedeli sme že pokial chceme diktovať tempo tak to zďaleka nebude stačiť. Do divu sme tlačili všetok def, všetci hráči mali len 2 úlohy - posielať žito a stavať základnú def a tú posielať do divu. Zároveň sme vypúštali podľa potreby kata armády na ostatných kým si stavali vlastný div a nebola tam koncentrovaná obrana celých spoločenstiev. Naši súperi si zrejme šetrili "žolíkov" na neskôr čo bolo skvelé a po bezzubom útoku molciho (NO) vypukol gejzír radosti že naša def v dive už čosi ustojí (strielal 2krát čo považujem za školácku chybu respektíve nenásytnosť hráča). Prvým došla trpezlivosť Kakauku - katli nás s už celkom peknými armádami, mierili rozumne na jeden cieľ a len vďaka relatívne silnej obrane sme neskončili. Samozrejme sme zase dorábali hradby. Dali sme ešte jednu sériu kata útokov pred artefaktami nech si súperi medzi sebou nezávidia, vynechali sme 1-2 divy kvôli tomu že sa nám nezdalo že majú šancu na artefakt. Útoky opäť dopadli skvele a takmer všade padol aspoň jeden velký sklad.

Artefakty dopadli podla očakávania a chvíľu sme ešte doháňali sklady, ale začali sa ozývať hráči že prečo nám nerastie level divu tak sme to kombinovali až kým neboli sklady na 1M. Katovali sme naďalej, stále bol dostatok armád a zbytočne by sme ich šetrili a pustili neskôr na príliš silné obrany. Útočili sme až na pár výnimiek na jeden výstrel a už sa šlo len po veľkých skladoch. Začali sme si vytvárať nádskok a toho si boli vedomí asi všetci tak prišla výzva od Tana pre vštkých ostatných staviteľov divu na frontálny útok na náš div. Logov je z toho dňa dosť, napísal by som k tomu len malú poznámku - ak by sa ušetril vegetas s jeho baranmi alebo by počkal Harvi tak by to dopadlo asi inak. Takto sme utrpeli asi 18hodinové straty ktoré sme oplatili zase spravodlivo a celoplošne ostatným divom s väčším dôrazom a väčšou armádou na "silnejšie" divy.

Po "Tanovej ofenzíve" prišlo ešte niekoľko silnejších útokov ale boli sme si vedomí toho že pokiaľ nás niekto neprekvapí armádou vandalovej veľkosti a pokial si ustrážime artefakty tak je víťazstvo naše. Bolo to svojim spôsobom systém štart-ciel s tým že sa na nás vybúchalo možno 80% kata armád (len môj odhad) a škody ktoré sme narobili v ani nie 250 ľuďoch ostatným boli x-násobkom čo dokázal zvyšok servera dokopy.

Mal som pocit že stavba DS je viacej o kvantite ako o kvalite, ale som pyšný na to že sme dokázali opak! Boli sme výborne pripravení čo sa týka infraštruktúry, každý hráč mal svoju úlohu a drvivá väčšina ľudí makala ešte nad svoje hranice, kata armády boli našou pýchou ešte pred stavbou DS a spolu s precíznou infraštruktúrou a kusom zdravej drzosti sme nechali našich súperov s vyše 24hodinovou stratou v posledný deň stavby divu!

Samozrejme patrí poklona aj našim súperom za skvelú hru a o víťazstve som chcel hovoriť až keď bude 100tý level divu pretože sme boli pod tlakom takmer celého servera.

Posledná veta patrí našim hráčom a spojencom - patrí vám obrovská vďaka za odvedený kusisko práce, spolupracovalo sa nám s vami fantasticky a máte byť právom na čo hrdí!


trut

NATARI

16.5.2008 boli aktivovaný Natari




Ihňeď po aktivovaní začili Natari špehovať všetky hlavné dediny




PREBERANIE DEDIN NATAROV

Hneď po aktivácii Natarov vyrazili útoky


S Natarmi sme sa vôbec nebabrali a Michaelangello ich rozbil hneď prvým útokom




Pre istotu šiel za nim trut, keby sa niečo pokazi :)




....a začalo preberanie....
...najskôr vandal...




... potom nobody...




... a nakoniec kotevnik a dedina bola naša




Pre istotu šiel ešte jeden útok so senátormi




DEDINA NAtaROV

Po prebratí




10.stupeň




40.stupeň




60.stupeň




80.stupeň




100.stupeň




KOnstikcne plany dobijanie












Priebeh audio












5.lvl







lvl.10








15.lvl








20.lvl







25.lvl








lvl.30









35.lvl







40.lvl







45.lvl









50.lvl







55.lvl







60.lvl







65.lvl







70.lvl







80.lvl







85.lvl







90.lvl







95.lvl







96.lvl







97.lvl







98.lvl







Príbeh Natarov

Kdysi dávno, skôr ako napadli Rímania zem Travianu, teraz už volné kmene Galov a Germanov boli otrokmi Natarov. Natari boli velmi zvláštny kmeň, ktorý mal byť na dlho zabudnutý, a stalo by sa tak, keby nebolo strašidelných historiek starých báb a tulákov. Natari kdysi dávno ovládali celú zem Travianu, v každom kúte sa prejevovala ich síla a krutosť, mali znalosť prastarých síl, ktorá nebola do dneška prekonaná. Len málo vieme o kmeni Natarov, len jediná správa očitého svedka přežila minulé veky. Táto správa “zlatého mesta” hovorí, trápenie každému, kto by chcel čítať plány DIVU SVETA, ktoré sú uložené v svätom chráme v strede mesta. Niekto tiež hovorí, že tam sú tajné a tajomné miesta, kde chrámy uchovávajú múdrosť a znalosť Natarov, která by mohla zotročit svet Travianu. Cop

Nase utoky
AJAJ






ARKADIUS









-caesar-



Doni










ETTLE









MILASIK






Mirovlas2




Pateland





Sicorax



Tan









Utoky na nas

17.05.2008



18.05.2008




19.05.2008



20.05.2008







21.05.2008



26.05.2008





27.05.2008
















28.05.2008



29.05.2008
















30.05.2008

































31.05.2008




02.06.2008




03.06.2008




04.06.2008




Dodavka zita






SPOJENECTVA



z Z z




Myth




q Q q




o O o




~Fetish~




Rrrr!!




L.M.L -K




z Z z -R




3K




DEVIL




NBK




top 20






Div prehlad





TAnova-sprava
Tan -ova správa...




Po tejto správe na nás vyrazilo asi 600 útokov, z ktorých väčšina nestála za veľa. Väčšinou to boli armády len s niekoľko tisíc jednotkami, ale tie najkrajšie nájdete aj v tejto kronike.Počas útoku sa u nás rozbilo asi 5 miliónov jednotiek a my sme stratili asi 800 tisíc obranných jednotiek.

Schizova kronika

"du_SAN & opicak" ... Dovolil som si spraviť pre verejnosť zopár SCREEN-ov z účtu SCHIZO. Je tu obsiahnutý len zlomok útokov. Menšie útoky sme nearchivovali a v archíve bolo ešte naozaj mnoho útokov, ktoré by len zbytočne zaberali miesto.

 

Útokov je veľa. Nečakajte nejaké MEGA útoky. Operovali sme s viacerými armádami, cyklicky vyrábali a hrali agresívnu ofenzívnu strategicky často krát veľmi erudovanú koncepčnú hru. Možno budete sklamaní, možno nadšení...

 

Nech sa páči...“the way of schizo "du_SAN & opicak"

 

 

ŠTATISTIKY:

 

 

 

CHARTS:

 

V aliancii NBK sa nachádzalo 7 útočníkov z top20 off-rebríčka. Dokopy nás bolo 11 v top55 off-rebríčku.

 

 

 

 

 

NBK:

 

 

 

HERO:

 

 

 

 

ÚTOKY:

 

Jedna z prvých špionáží…

 

 

A takto to začínalo…vojna s ešte vtedy existujúcim hráčom JULIAN88. Mnohí z Vás určite pamätajú…

 

 

 

 

 

 

 

 

Aj na mňa to skúšali…bol to ten JULIAN88. Dlho si nezahral...

 

 

Špehovanie v oáze…Čo tam asi tak mal?...

 

 

Dalšie útoky na JULIAN88…

 

 

Po útokoch na mňa som musel zasahovať na inej svetovej strane…

 

 

Akcia EMKA1 pokračuje…

 

 

Útok na JULIAN88…bol to síce kamikadze útok, ale jediný, ktorý vychádzal tak, aby som ho trafil sekundu po návrate u neho doma, keďže prišiel ku mne predtým na návštevu nepozvane…

 

 

…nedalo mi ho nedoraziť…

 

 

Aj takéto veci sa dajú nájsť v oázach…už neviem kto to bol...

 

 

Toto bol začiatok jednej veľkej ofenzívnej akcie na mňa…začal som byť opatrnejší...

 

 

Emka1…bohužiaľ som ju potom na kamarátovu žiadosť musel tolerovať…

Začala sa veľká ofenzíva proti mne…Rozbili sa vtedy TOP útoky na serveri a mňa to vynieslo na top DEF, kde som zotrval asi 2-3 týždne...

 

 

Pokračuje THORINKO, ktorý buduje svoju vlčiu kariéru na sk1…

 

 

Zúčastnil sa vtedy aj MARXXX…to sme sa ešte nepoznali…

 

 

Útočil aj JULIAN88…útočil so svojimi zbytkami na moju prázdnu dedinku. Podobných útokov bolo asi 5-6…

 

 

6x zaútočil aj MARXXX katapultami po 50 katapultov…ten útočil odvážne na dedinu bránenú. Hodnota katapultu bola vtedy obrovská, obdivoval som jeho 300 katapultov...

 

 

Po týchto útokoch som začal byť horší…JULIAN88…

 

 

EMKA1…

 

 

POMIK bol tiež sused…

 

 

JULIAN88…toto bol jeden z posledných útokov na neho…potom začal premýšľať nad odchodom…

 

 

EMKA1 začala chápať, aké jednotky bude po celý server musieť vyrábať, aby nenasledovala JULIAN88…

 

 

Mojim zadosťučinením bola kopa mŕtvych oštepárov…

 

 

JULIAN88 pred svojim odchodom narobil trocha zbytočnej škody…

 

 

Začali sme ofenzívu na HEFLEX…tiež teraz už len IN MEMORIAN…

 

 

Neďaleko som objavil hráča EMANUELL…

 

 

Bolo treba udržovať EMKU1…

 

 

Začala sa deštrukcia hráča KOSTOM…stratil v priebehu pár hodín tri dediny…

 

 

TAN bol veľmi zvedavý koho to má za suseda…radšej mal, ale pomôcť KOSTOMOVI…

 

 

Útok na EMANUELL….

 

 

Sem tam bolo treba vytiahnuť armádu z hlavnej dediny…

 

 

Krásna spomienka…

 

 

Útok na HEFLEX…zas a znova…

 

 

IWKA bola potom dobrá farma…

 

 

Začal som chodiť prevažne NORMAL útokmi…bol už správny čas a veľa armád…

 

 

KOSTOM to začal po tomto útoku už baliť…

 

 

Útok na EMANUELL…

 

 

Zase IWKA…neposlušnica…

 

 

KOSTOM…

 

 

Útok na PLAY…bol potom už len farma...

 

 

Jeden útok na „západ“...bude ešte jeden...

 

 

Aj SCHIZO si sem tam rozbil držku…útok na RAX. Podcenil som ho. Ostrý útok bez špehovania…ako vždy...

 

 

Útok na hráča LECO…

 

 

Neznámy obranca…

 

 

ERIKA…vlastne to bol „ERIK the SLEEPING GERMAN“…

 

 

Ďalší z aliancie LAMY…ANTHRAX…ak by som mal spraviť štatistiku, LAMY boli prevažujúcim objektom útokov…nasleduje viacero útokov na ANTHRAX…babka k babce

 

 

 

 

 

 

Aj LECO bol z aliancie LAMY…

 

 

M3XELL takisto…aliancia LAMY sa celý čas prizerala ako im ničíme členov…na M3XELL bolo viacero útokov…niekoľko dedín…uvádzam len jeden...

 

 

Zase neznámy obranca...

 

 

Podľa hrdinov súdim, že obrancovia boli štyria…

 

 

Útok na GIGI…po útokoch bol hrozne vulgárny, stratil zaraz mnoho dedín…

uvádzam dva útoky na GIGI…

 

 

 

 

SCHIZO vedel aj brániť... ;)

 

 

Starý známy ANTHRAX...

 

 

Ďalší útok na ANTHRAX…

 

 

Ďalší neznámy obranca…uvádzam ich priebežne len zopár…je ich naozaj mnoho…

 

 

EMANUELL prestal platiť dane…

 

 

Ďalší EMANUELL…

 

 

Tento útok nayvime...„poctivé OFF BODY“ …

 

 

Toto je ROSIK…vtipný borec...

 

 

PRAETORIAN...no comment. „GENERÁL“ aliancie DEVIL

 

 

Info potom...

  Obyvatelia z dediny U . kill walker sa rozhodli pripojiť k tvojej ríši……………………………………………………………………..

 

CHELSEA bol z aliancie DEVIL…ďalšia aliancia, ktorá sa snažila nájsť diplomatickú cestu. Zachránili sa celkom náhodou…tu som si troška natrhol prdel…

 

 

JOHNY.WALKER…aliancia DEVIL…

 

 

SILKA je z aliancie LAMY…Májové útoky mám najradšej…

 

 

Zvláštny nick…malé straty…pálkar je pálkar...

 

 

Takýchto bolo strašne veľa…uvádzam len zlomok…

 

 

Baranidlá dokážu zázraky. Milujem ich….Borec si myslel, že taká obrana bude stačiť…nestačila…

 

 

Sorry SID, bolo treba obilie…tak som dedinu aj potom pomenoval…

 

 

Ďalší neznámy obranca…

 

 

Môj kamoš ARSONY alias SLESO…

 

 

SIMONKO…nočná vychádzka…

 

 

Útok na HANKYho

 

 

MEJA…zmazala to a strašne mi vynadala…

 

 

Útok na M KILLER….aliancia KAKAUKO….

 

 

Útok na URIEL…hnusné ráno…

 

 

SEKI z aliancie KAKAUKO to po tomto útoku zmazal. Považujem to za veľmi nezodpovedné pre stavbou Divu Světa

 

 

U ROBINa HOODa v Londýne…

 

 

Neznámy borec…takisto nezodpovedný…

 

 

A takto som to poslal náhodne na oázu...niektorí hráči si proste do oázy skrývajú obranu…;)

 

 

KAMENICA, my friend

 

 

Útok na MONITA...

 

 

Dorážam armádu … útok na lásku ô)

 

 

Krásny útok...tento mám moc rád...“senator and špeh party“

 

 

Posledné výdychy mojich jednotiek…

 

 

Tieto dva útoky boli omylom zmazané, takže „len“ z travilogu...

 

Útok na DREAMER...aliancia -A-...

 

 

SAMAEL aliancia KAKAUKO...

 

 

...ďalej už neuvidíte nič ;)… všetko to boli malé, obyčajné útoky...

 

schizo

No cu uz je to dlhe

a tu dajake male info o nataroch toto bol archiv z skx 2 div sveta

 

 

Nataři už přicházejí

Teď , když se dny zkrátí a noci se stávají chladnějšími, lidé v Travianu si uvědomí, že konec tohoto věku je blízko. Slábnoucí příběhy skvělých bitev a okázalé budovy minulých věků, všechno to by zůstalo zdá se. Ale lidé se rozhodli, že to by neměl být způsob, jakým by tento věk měl skončit. DIV SVĚTA by měl být postaven, stavba nekonečné síly a velikosti. Tento DIV SVĚTA spojí všechny obyvatele Travianu. Ať tak nebo onak, nikdo dnes neví jak DIV SVĚTA postavit a jeho osud je nyní ztracen - myšlenku a plány si na dlouhé věky vzali do hrobu předkové Travianu. Těsně před koncem věků ztratili už lidé naději na jeho vybudování, ale osud zařídil, aby se jejich pozornost opět vrátila ke starověkému kmenu jménem Nataři. Kmen, který již přežil mnoho věků a krvavé bitvy, by mohl ještě vlastnit některé ze stavebních plánů potřebných pro stavbu DIVU SVĚTA, ale cesta pro jeho získání bude děsivá a tajemná…

Příběh Natarů

Kdysi dávno než napadli Římané zem Travianu, nyní volné kmeny Galů a Germánů byly otrokem Natars. Natars byl velmi zvláštní kmen, který měl být na dlouho zapomenutý, a stalo by se tak, kdyby nebylo strašidelných historek starých báb a tuláků. Natars kdysi dávno ovládaly celou zem Travianu, v každém koutu se projevovala jejich síla a krutost, měli znalost prastarých sil, která nebyla do dneška překonaná. Jen málo je známo o kmenu Natars, jen jediná zpráva očitého svědka přežila minulé věky. Tato zpráva “zlatého města” říká, trápení každému, kdo bych chtěl číst plány DIVU SVĚTA, které jsou uloženy ve svatém chrámu ve středu města. Někdo také říká, že tam jsou tajná a tajemná místa, kde chrámy uchovávají moudrost a znalost Natars, která by mohla zotročit svět Travianu.

Nataři a jejich plán

Ať tak nebo onak, Nataři májí své vlastní plány jak znovu zotročit volné kmeny Travianu, postavením DIVU SVĚTA. Ale kdokoli postaví DIV SVĚTA v jejich místě dosáhne konečného a spojí lid Travianu v jeden svět a jeden hlas. Nakonec se uvidí, zda volný lid Travianu dokáže splnit tento smělí a slavný čin. Nebo se příběh budoucnosti bude psát o tajemném kmenu Natarů.

Cena výcvyku a vlastnosti
  Attackvalue Defense against infantry Defense against cavalry Lumber Clay Iron Crop Upkeep Rychlost
Pikeman Kopáč / / / / / / / / /
Thorned warrior Válečník trnu / / / / / / / / /
Guardsman Gardista / / / / / / / / /
Birds of prey Predátoři / / / / / / / / /
Axerider Axerider / / / / / / / / /
Natarian knight Natarian rytíř / / / / / / / / /
Warelephant Warelephant / / / / / / / / /
Ballista Balista / / / / / / / / /
Natarian emperor Natarian císař / / / / / / / / /
Settler Osadník / / / / / / / / /

Kopáč

Natar Nezbytné předpoklady: /
Jejich dlouhé a špičaté hroty jsou užívané jako hlavní zbraní obrany v každém boji. Kopáči jsou smělí válečníci a umí používat svou obratnost a schopnost bojovat.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro kasárny úroveň 1

Válečník trnu

Natarský válčník Nezbytné předpoklady: /
Tito válečníci dostali název podle svého brnění, které je poseté obrannými trny. Tato jednotka je celkem silnou zbraní Natars bojovníků.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro kasárny úroveň 1

Gardista

Gardista Nezbytné předpoklady: /
Zbožňovaný jejich lidmi a obávaný jejich nepřáteli. Silný bojovník bez koně, avšak uctíván za svou přizpůsobivost k prostředí ve kterém bojuje. Jsou považování za velice vycvyčené bojovníky a jsou velice obávanými při střetu s kmeny Natars.Díky svému silnému obrnění jsou tyto jednotky také velice učinné při obraně.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro kasárny úroveň 1

Ptáci

Ptáci Nezbytné předpoklady: /
Kmeny Natars používají pro své špehování hejna Sokolů, ktří monitorují široké daleké okolí a jejich zraků neujde vůbec nic. Avšak na obloze jej může kdokoliv spatřit a proto jsou zranitelní.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro kasárny úroveň 1

Axerider

Axerider Nezbytné předpoklady: /
Ve vzduchu je cítit smrt, když Axerider sedá na svého koně a chystá se do války. Tak obratně jako rolník svou kosu tak Axerider ovládá svou zbraň. Jedinný pohled na něj vyvolá hrůzu a zděšení.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro stabilní úroveň 1

Natarian rytíř

Natarský rytíř Nezbytné předpoklady: /
Jen nejvíce zdatní a odvážní bojovníci dokáží přežít tak mučivý výcvik aby se stali Natars Rytíři. Vládnou mečem jako nikdo jiný a štítem si počínají jako by jej měli přirostlé k paži. Dokonce i jejich koně jsou speciálně cvičení aby byli hodny nosit tak zdatné rytíře travianu. Jen při doslechu názvu Natarian rytíř se rozléhá po údolích a stráních strach a přicházející smrt.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro stabilní úroveň 1

Warelephant

Warelephant Nezbytné předpoklady: /
Žádný z jiných kmenů než Travian Natars nejsou schopni ovládat tyto nestvůry k pravému účelu. Jsou to velice silná stvoření, která nezastaví žádná palisáda či zeď a jsou schopni vám zničit jak surovinová pole tak veškerou úrodu
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro dílnu úroveň 1

Balista

Ballista Nezbytné předpoklady: /
Inženýři Natars kmene znalí veškerých přírdních a matematických zákonitostí zkonstruovali Balistu, obrovskou Kuš, která dokáže vyslat projektil střely s takovou rychlosti a zběsolostí, že žádná zeď nebo štít nemůže odolat. Kdyžvojáci se svými Balisty opustí bojiště, je zde vidět pouze zkáza a zborceniště s ostatky budov a polí.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro dílnu úroveň 1

Natarský císař

Natarský cisař Nezbytné předpoklady: /
Císař, skvělý vůdce a řečník. Proumlouvá k národům a dokonale je přesvědčuje o své pravé víře.
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro sídlo nebo palác úroveň 1

Osadník

Natarský osadník Nezbytné předpoklady: /
Odvážní osadníci Natars. Znalí osidlování a obdělávání půdy, nebojácní a vyslání k rozšiřování kmene Natars. To jsou Osadníci Natars
  • Výzkum: / haraburdí, / Clay, / železo, / obdělat, délku: /
  • Rychlost: / pole/hodina
  • Nosnost: / zdroje
  • Vydržování: / úroda za hodinu
  • Délka tréninku: / pro sídlo nebo palác úroveň 1
Autor: Kotala
 
 
 Návody - Natary  
 



Každý server končí vtedy, keď niekto postaví div sveta na level 100.Keďže je málo zdrojov, kde sa môžete dozvedieť o nataroch, rozhodol som sa napísať menší návod o nataroch.

Dedina s divom sveta nemôže byť hlavná.Div sa môže stavať, len ak vo vesnici nieje rezidencia alebo palác.Jednotky v tejto dedine majú len polovičnú spotrebu obilia.Div sveta nedáva žiadne kultúrne body.Stavba divu je náročná na suroviny, preto sa v dedine dá postaviť veľká sýpka a veľký sklad.

Natary prichádzajú na server v priemere 11 mesiacov po spustení servera.2 týždne predtým o tom napíšu admini oznam vo fóre. Každý ma tak 2 týždne na to, aby sa na nich pripravil.Po pridaní natarov sa server poriadne rozbehne, každý robí vojsko, aliancie sa spájajú a robia sa dohody kto aký div bude stavať.Každý chce vyhrať.Div sa dá postaviť len v natarských dedinách, ktorých je pridaných 14 a zvyčajne sú umiestnené na týchto súradniciach:

(400 / 400)
(0 / 1)
(0 / -225)
(0 / 225)
(225 / 0)
(-225 / 0)
(0 / 75)
(-75 / 0)
(0 / -75)
(75 / 0)
(125 / 125)
(125 / -125)
(-125 / -125)
(-125 / 125)


V týchto dedinách sú ale veľmi silné vojská natarov a tak je veľmi ťažké ich obsadiť.Tu je približne zloženie vojska v natarskej dedine:

6430 18400 7900 50 12800 8800 150

Podľa mojich informácií sú ale natarské vojská o dosť slabšie proti jazde, tak ak ich chcete poraziť, stavajte jazdu.
Po dvoch týždňoch od pridania natarov budú pridané natarské plány.Tie sú dôležité na to, aby ste mohli stavať div sveta a sú umiestené v natarských dedinách väčšinou na týchto súradniciach:

(75 / 75)
(75 / -75)
(-75 / 75)
(-75 / -75)
(125 / 0)
(-125 / 0)
(0 / 125)
(0 / -125)
(225 / 225)
(225 / -225)
(-225 / 225)
(-225 / -225)


Na stavbu divu do levelu 50 je potrebný 1 plán, nad 50 uz 2 plány.Plány zoberiete tak, že vyčistíte natarskú dedinu od jednotiek, zničíte pokladňu a hrdina ho zobere. Hrdina ale musí byť poslaný z dediny, kde je pokladňa aspoň na levely 10.Ak máte plán a obsadenú natarsku dedinu, tak sa môžete pustiť do stavby divu.Ak sa teda rozhodnete, že skúsite postaviť svoj vlastný div sveta, musím vás ešte varovať, že starať sa o div sveta vyžaduje veľmi veľa času a dobrú organizáciu.


 Vytvorené službou WebLahko.sk  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok